arrow_upward

10 produktion/lager: Huddinge-Farsta

Med lager i Huddinge-Farsta kan du låta ditt företag växa. Detta är en bra plats för de som är ute efter en varierad kundkrets. Områdets unika näringsliv ger direkt tillgång till huvudstadens innersta kärna, samtidigt...Läs mer

Skapa sökprofil

Fullständig översikt

Beställ material

Gratis & ej bindande

Kontakta hyresvärd

Förmånliga priser med Huddinge-Farsta lager

Detta är en bra plats för de som är ute efter en varierad kundkrets. Områdets unika näringsliv ger direkt tillgång till huvudstadens innersta kärna, samtidigt som de erbjuder lägre priser, större ytor, mindre konkurrens och ett bättre familjeliv. Med lager i Huddinge-Farsta slipper man oändliga bilköer, dyra parkeringspriser och omänskliga hyror. Det är samtidigt lätt att komma i kontakt med kundgrupper runt om i huvudstaden, och vilken företagare är inte intresserad av att utöka sin kundkrets? Här finns det både etablerade företag och nya initiativ, vilket gör det lätt för nya aktörer att finna medarbetare, partners och kontakter inom många olika branscher. Kommunen erbjuder också stöd för nya företag som vill ha stöd och hjälp, och det är något som alla företagare borde dra nytta av. Där kan du få hjälp med ekonomi, marknadsföring, försäljning, och strategier av olika slag.

Vilket Huddinge-Farsta lager är rätt för dig?

Om du kan definiera dina behov i detalj, så är det lättare för dig att hitta det Huddinge-Farsta lager som passar dig allra bäst. Hur stora lokaler behöver du? Hur länge behöver du dem? Vilken hyra är du villig att betala? Behöver du parkeringstillstånd utanför lokalerna? Hur ska du organisera dina tillhörigheter? Behöver du ha hyllor installerade? Sedan finns det också frågor angående belysning, värme, säkerhet, tillgång, plats, ventilation, och så vidare. När du vet precis vad du behöver är det enkelt för dig att snabbt hitta rätt lokaler. Ventilation kan vara väldigt viktigt när det gäller lager, eftersom dålig luft och/eller dålig luftcirkulation kan leda till mögel, unken lukt, m.m. Detsamma gäller värme. Vissa lokaler har man tillgång till dygnet runt, medan andra lokaler bara är tillgängliga under vissa öppettider. Beroende på hur högt värde dina produkter har, finns det olika nivåer av säkerhet att välja mellan. Vi rekommenderar också att du dubbelkollar din försäkring, för att verifiera att den har den täckning du behöver. Försäkringen ställer också krav på säkerhet och andra aspekter av lokalen.

Företag med lager i Huddinge-Farsta

Det lokala näringslivet består av en salig blandning av företag inom många olika branscher, som till exempel Atracco, Elon Stima, Allbildelar Försäljning AB, Interflora Blomsteraffär AB, Högtryckshuset AB, Däckspecialisten AB, Mia Bilcenter, Aleris Rehab, Speedy Bilservice, Grekiska Kolgrillsbaren, Skoman, Samis Skrädderi och Kemtvätt AB, Mobila Akutteamet, Grodan & Co, Salong HälsoFoten Medicinsk fotvård, Tandoori Köket AB, Castello Konditori, Itrim Centrum, Karis Plåtslageri AB och Tan Express. Många företag som väljer att ha Huddinge-Farsta lager har gjort sin hemläxa när det gäller företagets ekonomi, eftersom man tjänar mycket på att etablera sig lite utanför innerstaden. Det är också det goda utbudet på lokaler som gör att företagare söker sig hit. Området erbjuder väldigt bra infrastruktur, med många alternativ när det gäller kommunal transport, återvinning, avloppssystem, och mer därtill. Här går det att röra sig till och från sina företagslokaler utan problem, via buss, tåg, cykel eller bil, på väl omhändertagna och väl upplysta vägar. Lokala företag samarbetar också inom olika organisationer för att se till att områdets näringsliv ständigt förbättras.

star
star
star
star
star
4.0 av 5 / 1 röster
Din sökning gav inga träffar
Sortera efter
format_list_bulleted
apps
Visa
Behöver du hjälp?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Hur beställer jag information?
Först ska du fylla i formuläret ”få priser och information” med ditt namn, företagsnamn, telefonnummer, samt e-postadress. Du kan även lägga till en eventuell kommentar. När du har fyllt i alla uppgifter klickar du på kappen ”få information och pris”. Därefter tar det ca. fem minuter innan du mottar din order via e-post.
Hur får jag automatiskt information om lokaler som uppfyller mina kriterier?
Du kan automatisk bli uppdaterad och få skickat lokaler som passar dina kriterier genom att skapa ensökprofil. Då skickas ett e-postmeddelande så fort lokaler som matchar blir aktiva på MatchOffice.se.
Hur tar jag bort min sökprofil?
Du kan alltid avanmäla din sökprofil. Detta görs genom att trycka på länken nederst, i det e-post meddelande du har mottagit, där det står att du kan ta bort sökprofilen. Du kan alltid upprätta en ny sökprofil.
Hur får jag upp mina lokaler på MatchOffice.se?
Först måste du upprätta dig som hyresvärd. Det kan du göra via följande länkBli uthyrare. Därefter kan du skapa dina annonser.
Vad kostar det att vara hyresvärd via MatchOffice.se?
Du kan välja mellan två betalningsmodeller:
  • Avräkning per uthyrning Det är gratis att upprätta annonser på MatchOffice. Du betalar enbart om MatchOffice hittar en hyresgäst som flyttar in i en av era lokaler. I sådana fall kostar det 12,5% av första årets grundhyra utan avdrag av rabatter eller trappstegsmodellen.
  • Mötesrum och Coworking MatchOffice erbjuder också att du kan betala per annons för mötesrum och coworking-lokaler. Det räknas per påbörjad månad och priset för en annons startar på 199kr/mån exkl. moms. Du kan se mer information i vår prisöversikt.
Hur aktiverar jag en annons?
Om det är er första annons ni skapar på MatchOffice ska vi godkänna och aktivera annonsen. Er annons blir aktiverad samma dag som ni lägger upp den. Har ni tidigare skapat annonser kan ni själv logga in och aktivera annonsen genom att ändra status till 'aktiv' för den enskilda lokalen.
< Tillbaks