arrow_upward

Fina mötesrum i Stockholm Globen inspirerar framgång. Det här är ett strategiskt läge som gör det lätt för klienter och besökare att nå dina lokaler, via ett stort utbud av transportmöjligheter. Något som också är...Läs mer

Skapa sökprofil

Fullständig översikt

Beställ material

Gratis & ej bindande

Kontakta hyresvärd

## Fina mötesrum i Stockholm Globen inspirerar framgång

Runt om i området finns det ett stort utbud av härliga caféer och restauranger, och det är många som erbjuder take away och catering, vilket kan vara en god idé när det kommer viktiga gäster. Välj bland ett stort utbud av restauranger som tillagar mat från jordens alla hörn, såsom Japan, Turkiet, Grekland och USA. För något sött och gott finns det lokala bagerier som säljer söta, nybakade delikatesser. Även om det bara är en grupp medarbetare som har en liten seger att fira, är det alltid mysigt med en god kopp italienskt kaffe och en bulle eller en tårtbit på eftermiddagen. Området erbjuder dessutom tillgång till vardagliga butiker som Din Sko, Stadium, Lindex, Höviks Lys AB, Guldfynd, En Annan Bokhandel, GameStop, Hemtex, Glitter, Bönor och Blad och Fotoquick. Det finns med andra ord lätt tillgång till det mesta med Stockholm Globen mötesrum, vilket gör det lättare att växa verksamheten, på alla sätt och vis.

## Design av mötesrum i Stockholm Globen

För verksamheter som har råd, är det möjligt att hyra Stockholm Globen mötesrum som är lyxigt och vackert inredda. Med hjälp av möbler, mattor och konst kan man snabbt förmedla sina budskap och sin företagsprofil till sina klienter och gäster. Ibland hjälper det att ta hjälp av en professionell inredningsarkitekt för att få till det utseende man vill ha. Dekorativa element, som kuddar och lampor, kan också få inredningen att se dyrare ut än den är, så ibland kan man komma långt med några smarta val som inte behöver kosta för mycket. En annan aspekt av inredning är ergonomiska möbler, vilka finns till för att förbättra arbetsmiljön för alla medarbetare som sitter framför skrivbordet dag ut och dag in. Det bästa är att tänka på både estetik och ergonomi när man inreder sina företagslokaler, eftersom nöjda medarbetare tenderar att prestera bättre. Glada ansikten på medarbetarna lockar också till sig fler kunder och klienter. Oavsett vilken typ av design man är ute efter, är det alltid rekommenderat att ha en detaljerad budget från början, för att undvika att man spenderar för mycket pengar.

## Företagstillväxt med Stockholm Globen mötesrum

Det här är ett strategiskt läge som gör det lätt för klienter och besökare att nå dina lokaler, via ett stort utbud av transportmöjligheter. Något som också är väldigt bra med denna plats, är att det finns många lokala initiativ för de som behöver tips, råd, hjälp och utbildning för att ta sin verksamhet till nästa nivå. Egentligen behöver vi alla hjälp på olika vis. Det erbjuds kurser, seminarier och workshops, på ämnen som ekonomi och verksamhetsdrift. Med Stockholm Globen mötesrum är man i gott sällskap, med företag som Uniflex Sverige AB, Globens Blommor och Växter, AudioNova Globen, Human Bridge, Globe Shipping, Invid Globen AB, Globen Måleri, Mekonomen, BUMM, Spel och Tobak, Restaurang Terrassen och Menigo. Det är alltid bra att knyta kontakt med verksamheter inom olika branscher, och att fylla sitt nätverk med människor från olika företag och bakgrunder.


 

star
star
star
star
star
4.0 av 5 / 1 röster
Din sökning gav inga träffar
Sortera efter
format_list_bulleted
apps
Visa
Brug for hjælp?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Hur beställer jag information?
Först ska du fylla i formuläret ”få priser och information” med ditt namn, företagsnamn, telefonnummer, samt e-postadress. Du kan även lägga till en eventuell kommentar. När du har fyllt i alla uppgifter klickar du på kappen ”få information och pris”. Därefter tar det ca. fem minuter innan du mottar din order via e-post.
Hur får jag automatiskt information om lokaler som uppfyller mina kriterier?
Du kan automatisk bli uppdaterad och få skickat lokaler som passar dina kriterier genom att skapa ensökprofil. Då skickas ett e-postmeddelande så fort lokaler som matchar blir aktiva på MatchOffice.se.
Hur tar jag bort min sökprofil?
Du kan alltid avanmäla din sökprofil. Detta görs genom att trycka på länken nederst, i det e-post meddelande du har mottagit, där det står att du kan ta bort sökprofilen. Du kan alltid upprätta en ny sökprofil.
Hur får jag upp mina lokaler på MatchOffice.se?
Först måste du upprätta dig som hyresvärd. Det kan du göra via följande länkBli uthyrare. Därefter kan du skapa dina annonser.
Vad kostar det att vara hyresvärd via MatchOffice.se?
Du kan välja mellan två betalningsmodeller:
  • Avräkning per uthyrning Det är gratis att upprätta annonser på MatchOffice. Du betalar enbart om MatchOffice hittar en hyresgäst som flyttar in i en av era lokaler. I sådana fall kostar det 12,5% av första årets grundhyra utan avdrag av rabatter eller trappstegsmodellen.
  • Mötesrum och Coworking MatchOffice erbjuder också att du kan betala per annons för mötesrum och coworking-lokaler. Det räknas per påbörjad månad och priset för en annons startar på 199kr/mån exkl. moms. Du kan se mer information i vår prisöversikt.
Hur aktiverar jag en annons?
Om det är er första annons ni skapar på MatchOffice ska vi godkänna och aktivera annonsen. Er annons blir aktiverad samma dag som ni lägger upp den. Har ni tidigare skapat annonser kan ni själv logga in och aktivera annonsen genom att ändra status till 'aktiv' för den enskilda lokalen.
< Tillbaks