arrow_upward

Virtuella kontor är en ny smart lösning som växer i popularitet. Gärdet erbjuder många virtuella kontor. Detta är en hjälp för dig som egen- och småföretagare att skapa ett ännu bättre namn på marknaden. Trots...Läs mer

Skapa sökprofil

Fullständig översikt

Beställ material

Gratis & ej bindande

Kontakta hyresvärd

Skaffa ett virtuellt kontor vid Gärdet och ta del av fördelarna

Gärdet är en stadsdel i Stockholms innerstad som har cirka 21 000 invånare. Trots sin centrala placering öster om Östermalm är det här ett stort område med mer gles bebyggelse och grönområden. Gärdet är ett mycket populärt område både för boende och företagare, främst på grund av sin centrala placering men också för att det är ett område som har både stadsmiljö och natur på samma gång. Här finns ett stort utbud av både lägenheter, butiker, tjänster till både företag och privatpersoner, skolor, offentlig sektor med mera. I närheten finns även det stora grönområdet där olika festivaler, konserter, sporthändelser och andra arrangemang hålls regelbundet. Både sommartid och vintertid är det en mycket populär plats för kultur- och sportevenemang. Här finns även flera viktiga byggnader och institutioner såsom det Tekniska museet, Kaknästornet, svenska filminstitutet, Kungliga musikhögskolan och Sjöhistoriska museet. Ta del av alla fördelar som finns här genom att skaffa ett virtuellt kontor på Gärdet.

Ett virtuellt kontor vid Gärdet är en ny smart lösning

Virtuella kontor är en ny smart lösning som växer i popularitet. Om du vill kunna kombinera ett attraktivt läge med att få hjälp med den administrativa biten samtidigt som du inte blir finansiellt ruinerad är ett virtuellt kontor vid Gärdet något för dig. När du som företagare hyr ett så kallat virtuellt kontor fungerar det som så att du får ditt företag skrivet på en mycket attraktiv adress medan du samtidigt arbetar fysiskt på en annan plats. Du får din post skickad till adressen, du har också ett telefonnummer kopplat hit. På adressen finns en professionell receptionist som hjälper dig med att ta emot allt detta samt annat administrativt jobb. Det finns även mötesrum att få tillgång till när du har viktiga möten till exempel. På det här sättet kan du fortsätta arbeta på den plats du är i nuläget, men ändå ta del av fördelarna som finns med att ha ett kontor skrivet på en bra adress. Det är ett sätt att spara in på onödiga kostnader när du inte behöver ha tillgång till ett kontor varje dag.  

Gärdet erbjuder många virtuella kontor

Detta är en hjälp för dig som egen- och småföretagare att skapa ett ännu bättre namn på marknaden. När man arbetar själv eller är i uppstartsfasen är det mycket kostnader och man kanske rent utav inte heller behöver ett helt kontor. Många arbetar hemifrån eller på andra sätt som till exempel delade kontorsytor. För att undvika att ha sin företagsadress på sin egen hemadress är då ett virtuellt kontor en riktigt smidig och praktisk lösning. Genom att skaffa ett virtuellt kontor här kommer din företags ställning på marknaden automatiskt att stärkas och få ett mycket bra anseende. Det ger ett bra intryck för kunder och andra aktörer när företagsadressen är bra belägen. Det är en slags genväg för att bli lite proffsigare helt enkelt. Ta reda på mer om att skaffa ett virtuellt kontor på Gärdet och upptäck alla fördelar och hur lätt ditt företag kan växa ikapp!

Din sökning gav inga träffar
Sortera efter
format_list_bulleted
apps
Visa
Behöver du hjälp?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Hur beställer jag information?
Först ska du fylla i formuläret ”få priser och information” med ditt namn, företagsnamn, telefonnummer, samt e-postadress. Du kan även lägga till en eventuell kommentar. När du har fyllt i alla uppgifter klickar du på kappen ”få information och pris”. Därefter tar det ca. fem minuter innan du mottar din order via e-post.
Hur får jag automatiskt information om lokaler som uppfyller mina kriterier?
Du kan automatisk bli uppdaterad och få skickat lokaler som passar dina kriterier genom att skapa ensökprofil. Då skickas ett e-postmeddelande så fort lokaler som matchar blir aktiva på MatchOffice.se.
Hur tar jag bort min sökprofil?
Du kan alltid avanmäla din sökprofil. Detta görs genom att trycka på länken nederst, i det e-post meddelande du har mottagit, där det står att du kan ta bort sökprofilen. Du kan alltid upprätta en ny sökprofil.
Hur får jag upp mina lokaler på MatchOffice.se?
Först måste du upprätta dig som hyresvärd. Det kan du göra via följande länkBli uthyrare. Därefter kan du skapa dina annonser.
Vad kostar det att vara hyresvärd via MatchOffice.se?
Du kan välja mellan två betalningsmodeller:
  • Avräkning per uthyrning Det är gratis att upprätta annonser på MatchOffice. Du betalar enbart om MatchOffice hittar en hyresgäst som flyttar in i en av era lokaler. I sådana fall kostar det 12,5% av första årets grundhyra utan avdrag av rabatter eller trappstegsmodellen.
  • Mötesrum och Coworking MatchOffice erbjuder också att du kan betala per annons för mötesrum och coworking-lokaler. Det räknas per påbörjad månad och priset för en annons startar på 199kr/mån exkl. moms. Du kan se mer information i vår prisöversikt.
Hur aktiverar jag en annons?
Om det är er första annons ni skapar på MatchOffice ska vi godkänna och aktivera annonsen. Er annons blir aktiverad samma dag som ni lägger upp den. Har ni tidigare skapat annonser kan ni själv logga in och aktivera annonsen genom att ändra status till 'aktiv' för den enskilda lokalen.
< Tillbaks