arrow_upward

Ett virtuellt kontor i området i Hägersten- Liljeholmen är en bra idé om du vill få ditt företags adress på en bra plats. Ta del av nya och moderna lösningar för ditt företag genom att...Läs mer

Skapa sökprofil

Fullständig översikt

Beställ material

Gratis & ej bindande

Kontakta hyresvärd

Hägersten- Liljeholmen virtuellt kontor ger ditt företag en stärkt potential

I Hägersten- Liljeholmen finns möjlighet att ha ett virtuellt kontor. Det är en relativt ny lösning som ger dig och ditt företag unika chanser att expandera genom att få tillgång till en högt värderad företagsadress. Framförallt för mindre verksamheter är det en riktigt bra möjlighet att komma in bland större och väletablerade företag. Genom att ha ett virtuellt kontor kommer du att kunna skriva ditt företags adress i Hägersten-Liljeholmen utan att din fysiska arbetsplats eller kontor där. Du får adresstjänster, posttjänster, kontorstjänster och telefontjänster kopplade till adressen. Det virtuella kontoret kommer att hjälpa dig med administrativa delar såsom att svara i telefon med ditt företagsnamn och erbjuda dig tillgång till mötesrum. Dessutom är det ordentliga besparingar med den här typen av lösningar jämfört om du hade haft sitt kontor på samma plats. Helt enkelt ett väldigt smidigt, billigt och praktiskt sätt att få ut mer av ditt företag. Det här är några av de fördelaktiga anledningarna till varför du ska välja ett virtuellt kontor.

Få din företagsadress i populära Hägersten- Liljeholmen med ett virtuellt kontor

Ett virtuellt kontor i området i Hägersten- Liljeholmen är en bra idé om du vill få ditt företags adress på en bra plats. Hägersten- Liljeholmen är ett stadsområde som tillhör Söderort i Stockholm. Det är ett ganska nytt område som bildades år 2007 när Hägersten och Liljeholmen slogs samman. Sedan dess har det vuxit i popularitet och är ett eftertraktat område. Det är ett mycket attraktivt läge som ligger precis vid vattnet och Mälarens strand. Det finns utmärkta kommunikationer till centrum och man fortsätter hela tiden att utveckla och planera för området. Här bor det i dagsläget drygt 83 000 personer och områden som finns här är Aspudden, Fruängen, Gröndal, Hägersten, Hägerstensåsen, Liljeholmen, Midsommarkransen, Mälarhöjden, Västberga, och Västertorp. Här finns redan mycket bostäder, kontors- och företagsbyggnader, och det planeras hela tiden för fler. Hägersten-Liljeholmen har blivit ett centrum för bland annat kultur och logistik. Med en historia som har ett brett näringsliv som innefattar krogar, hantverk, industrier och detaljhandel finns något för alla branscher. Området växer hela tiden och ökar i popularitet.

Virtuellt kontor i Hägersten- Liljeholmen kommer med nya lösningar

Ta del av nya och moderna lösningar för ditt företag genom att ha ett virtuellt kontor. Du kan slippa hantera den administrativa biten av ditt företag, något som ibland kan vara tidskrävande och onödigt. Lägg tiden på det som är viktigt för dig och ge över den administrativa delen till en professionell receptionist. Du behöver inte heller vara rädd för ett omotiverat dyrt pris för detta eftersom det ingår bland de andra tjänsterna, och är bra mycket billigare än att ha en egen administratör. När du tar del av de virtuella lösningarna får du mycket för pengarna och kan frigöra mer tid samtidigt som du expanderar ditt företag. Hägersten- Liljeholmen virtuellt kontor är definit något att titta närmare på, oberoende av om du är en småföretagare i uppstartsfasen eller redan är etablerad. Testa på ett helt nytt koncept!

star
star
star
star
star
4.0 av 5 / 1 röster
Din sökning gav inga träffar
Sortera efter
format_list_bulleted
apps
Visa
Behöver du hjälp?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Hur beställer jag information?
Först ska du fylla i formuläret ”få priser och information” med ditt namn, företagsnamn, telefonnummer, samt e-postadress. Du kan även lägga till en eventuell kommentar. När du har fyllt i alla uppgifter klickar du på kappen ”få information och pris”. Därefter tar det ca. fem minuter innan du mottar din order via e-post.
Hur får jag automatiskt information om lokaler som uppfyller mina kriterier?
Du kan automatisk bli uppdaterad och få skickat lokaler som passar dina kriterier genom att skapa ensökprofil. Då skickas ett e-postmeddelande så fort lokaler som matchar blir aktiva på MatchOffice.se.
Hur tar jag bort min sökprofil?
Du kan alltid avanmäla din sökprofil. Detta görs genom att trycka på länken nederst, i det e-post meddelande du har mottagit, där det står att du kan ta bort sökprofilen. Du kan alltid upprätta en ny sökprofil.
Hur får jag upp mina lokaler på MatchOffice.se?
Först måste du upprätta dig som hyresvärd. Det kan du göra via följande länkBli uthyrare. Därefter kan du skapa dina annonser.
Vad kostar det att vara hyresvärd via MatchOffice.se?
Du kan välja mellan två betalningsmodeller:
  • Avräkning per uthyrning Det är gratis att upprätta annonser på MatchOffice. Du betalar enbart om MatchOffice hittar en hyresgäst som flyttar in i en av era lokaler. I sådana fall kostar det 12,5% av första årets grundhyra utan avdrag av rabatter eller trappstegsmodellen.
  • Mötesrum och Coworking MatchOffice erbjuder också att du kan betala per annons för mötesrum och coworking-lokaler. Det räknas per påbörjad månad och priset för en annons startar på 199kr/mån exkl. moms. Du kan se mer information i vår prisöversikt.
Hur aktiverar jag en annons?
Om det är er första annons ni skapar på MatchOffice ska vi godkänna och aktivera annonsen. Er annons blir aktiverad samma dag som ni lägger upp den. Har ni tidigare skapat annonser kan ni själv logga in och aktivera annonsen genom att ändra status till 'aktiv' för den enskilda lokalen.
< Tillbaks