arrow_upward

Sök efter lokal i hela Sverige

Foto til artikel event

Lokalbasen bjuder in till exklusivt seminarium

02
jul
2015
Anne-Kathrine Utzon
Lokalbasen har via Lokalebasen.dk A/S fått en unik möjlighet att bjuda in kunder och partners till ett exklusivt Masterclass seminarium med upplevelseekonomins grundare och amerikanska management-experten Joe Pine.
02
jul
2015
Anne-Kathrine Utzon

Ak byline

Workshopen med välkända författare, talare och managementkonsulter för USAs Fortune 500-företag, äger rum 19 oktober kl. 10-17 i Amsterdam.

"Vi organiserar detta unika seminarium med Joe Pine i samarbete med vårt systerföretag MatchOffice som regelbundet haft spännande intervjuer med honom", säger Jakob Dalhoff, verkställande direktör på Lokalbasen.

"På grund av efterfrågan har vi lyckats få Joe Pine till Europa där han kommer att presentera oss för ett exklusivt program, skräddarsytt speciellt till den moderna serviceverksamhet som vi och våra användare representerar.

Vi har valt att begränsa antalet deltagare eftersom vi vill se till att vår publik kan få möjlighet att komma i direkt dialog med den stora amerikanska profilen", säger Jakob Dalhoff.

Joe Pine fick sitt personliga genombrott med boken "The Experience Economy" (1999) och följdes av ytterligare två bästsäljare, "Authenticity" (2007) och den senaste "Infinite Possibility" från 2011. Joe delar sin kunskap om hur man skapar unika och individuella upplevelser för kunden. Hans kollega, framtidsforskare och erfarenhetsexpert Laila Pawlak kommer att guida deltagarna genom en workshop om framtidens upplevelseekonomi. 

Läs mer om Lokalbasens exklusiva Masterclass seminarium med Joe Pine

*Deltagarpris för det exklusiva seminariet den 19 oktober i Amsterdam är 249 € vid registrering innan den 15 juli.

Därefter 349 €. Anmälning till efterföljande nätverksmiddag: 69 €.

 

Anmäl dig här!

<< Se alla nyheter
Behöver du hjälp?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Hur beställer jag information?
Först ska du fylla i formuläret ”få priser och information” med ditt namn, företagsnamn, telefonnummer, samt e-postadress. Du kan även lägga till en eventuell kommentar. När du har fyllt i alla uppgifter klickar du på kappen ”få information och pris”. Därefter tar det ca. fem minuter innan du mottar din order via e-post.
Hur får jag automatiskt information om lokaler som uppfyller mina kriterier?
Du kan automatisk bli uppdaterad och få skickat lokaler som passar dina kriterier genom att skapa ensökprofil. Då skickas ett e-postmeddelande så fort lokaler som matchar blir aktiva på MatchOffice.se.
Hur tar jag bort min sökprofil?
Du kan alltid avanmäla din sökprofil. Detta görs genom att trycka på länken nederst, i det e-post meddelande du har mottagit, där det står att du kan ta bort sökprofilen. Du kan alltid upprätta en ny sökprofil.
Hur får jag upp mina lokaler på MatchOffice.se?
Först måste du upprätta dig som hyresvärd. Det kan du göra via följande länkBli uthyrare. Därefter kan du skapa dina annonser.
Vad kostar det att vara hyresvärd via MatchOffice.se?
Du kan välja mellan två betalningsmodeller:
  • Avräkning per uthyrning Det är gratis att upprätta annonser på MatchOffice. Du betalar enbart om MatchOffice hittar en hyresgäst som flyttar in i en av era lokaler. I sådana fall kostar det 12,5% av första årets grundhyra utan avdrag av rabatter eller trappstegsmodellen.
  • Mötesrum och Coworking MatchOffice erbjuder också att du kan betala per annons för mötesrum och coworking-lokaler. Det räknas per påbörjad månad och priset för en annons startar på 199kr/mån exkl. moms. Du kan se mer information i vår prisöversikt.
Hur aktiverar jag en annons?
Om det är er första annons ni skapar på MatchOffice ska vi godkänna och aktivera annonsen. Er annons blir aktiverad samma dag som ni lägger upp den. Har ni tidigare skapat annonser kan ni själv logga in och aktivera annonsen genom att ändra status till 'aktiv' för den enskilda lokalen.
< Tillbaks