arrow_upward

Sök efter lokal i hela Sverige

Open uri20140905 39 17mlqxh

Lokalbasen.se inleder samarbete med svenska CRM Capifast

05
apr
2013
Steen Uno
Sveriges nya portal för uthyrning av lediga kommersiella lokaler, lokalbasen.se, inleder samarbete med Skandinaviens mest utbredda CRM-system, det i Sverige utvecklade CRM Capifast.

 

Sveriges nya portal för uthyrning av lediga kommersiella lokaler, lokalbasen.se, inleder samarbete med Skandinaviens mest utbredda CRM-system, det i Sverige utvecklade CRM Capifast.

CRM Capifast är fastighetsbranschens mest effektiva software-program för markandsföring och uthyrning av lokaler. Programmet gör det möjligt för fastighetsbolag och förvaltare att överskådligt systematisera sina fastigheter och lokaler – inte minst när vi talar om större portföljer.

Systemets back-end program gör det mycket lättare att få överblick över, samt följa upp på, alla potentiella hyresgäster.

De svenska bolag, som i dag använder Capifast, kan nu genom uppdatering i sin databas för en given fastighet automatiskt få ändringarna mm. direkt korrigerade på Lokalbasen.se.

CRM-systemet är helt enkelt en stor present till hela fastighetsbranschen, för att det gör det lätt och överskådligt att följa upp på potentiella hyresgäster” säger styrelseordförande Peter Wittsten

Han tillägger, att ca 80 procent av den svenska fastighetsbranschen i dag använder sig av CRM Capifast, och att Lokalbasen.ses danska systerportal Lokalebasen.dk redan har tackat ja till en ny dansk version, som Capifast snart lanserar i Danmark.

Läs mycket" mer om Capifast CRM":http://www.3lsystem.com/sv/property/Om-3L-Property1/Om-Capifast/

<< Se alla nyheter
Behöver du hjälp?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Hur beställer jag information?
Först ska du fylla i formuläret ”få priser och information” med ditt namn, företagsnamn, telefonnummer, samt e-postadress. Du kan även lägga till en eventuell kommentar. När du har fyllt i alla uppgifter klickar du på kappen ”få information och pris”. Därefter tar det ca. fem minuter innan du mottar din order via e-post.
Hur får jag automatiskt information om lokaler som uppfyller mina kriterier?
Du kan automatisk bli uppdaterad och få skickat lokaler som passar dina kriterier genom att skapa ensökprofil. Då skickas ett e-postmeddelande så fort lokaler som matchar blir aktiva på MatchOffice.se.
Hur tar jag bort min sökprofil?
Du kan alltid avanmäla din sökprofil. Detta görs genom att trycka på länken nederst, i det e-post meddelande du har mottagit, där det står att du kan ta bort sökprofilen. Du kan alltid upprätta en ny sökprofil.
Hur får jag upp mina lokaler på MatchOffice.se?
Först måste du upprätta dig som hyresvärd. Det kan du göra via följande länkBli uthyrare. Därefter kan du skapa dina annonser.
Vad kostar det att vara hyresvärd via MatchOffice.se?
Du kan välja mellan två betalningsmodeller:
  • Avräkning per uthyrning Det är gratis att upprätta annonser på MatchOffice. Du betalar enbart om MatchOffice hittar en hyresgäst som flyttar in i en av era lokaler. I sådana fall kostar det 12,5% av första årets grundhyra utan avdrag av rabatter eller trappstegsmodellen.
  • Mötesrum och Coworking MatchOffice erbjuder också att du kan betala per annons för mötesrum och coworking-lokaler. Det räknas per påbörjad månad och priset för en annons startar på 199kr/mån exkl. moms. Du kan se mer information i vår prisöversikt.
Hur aktiverar jag en annons?
Om det är er första annons ni skapar på MatchOffice ska vi godkänna och aktivera annonsen. Er annons blir aktiverad samma dag som ni lägger upp den. Har ni tidigare skapat annonser kan ni själv logga in och aktivera annonsen genom att ändra status till 'aktiv' för den enskilda lokalen.
< Tillbaks