arrow_upward

Sök efter lokal i hela Sverige

Workshop foto rigtigt format

Lokalbasen skapar mer kundvärde med workshops

09
okt
2014
Anne-Kathrine Utzon
Produktiva workshops som ger kreativiteten fria tyglar, ska i framtiden skapa större värde för Lokalbasen.se’s kunder

 

Lokalbasen.se’s kontor befinner sig i det kreativa hörnet flera gånger om året när alla utvecklare och statistiker håller workshops. En av Sveriges ledande portal för uthyrning av kontorslokaler har ett klart syfte med sina workshops – ett nytt sätt att arbeta på som skapar större värde för kunderna.

Thomas Ringling, Product Owner och facilitator för workshops utvecklar:

“Vi har en hel del data som är relaterat till hyresavtal. Det vi vill åstadkomma genom våra workshops är att få idéer för att ge våra kunder en bättre förståelse för var på marknaden de är. De ska till exempel enkelt kunna hitta prissänkningar och prishöjningar, så de kan proaktivt anpassa sina hyresavtal.

 

Fokus på användarhistorik

En workshop bygger på olika teman: händelser och statistik och sätter fokus på vilka händelser som är intressanta för Lokalbasen.se’s kunder.

En workshop bygger på en samling användarhistorik och adm. Jakob Dalhoff är väldigt nöjd med resultatet.

”Vi har genom våra workshops fått fram en mängd goda idéer till bordet. Planerna för framtiden är att prioritera användarhistoriken och tillämpa det som ger mest värde för våra kunder. Jag ser fram emot ett nytt sätt att arbeta där Lokalbasen.se får kvalitetssäkrade hyresavtal för våra kunder.”

<< Se alla nyheter
Behöver du hjälp?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Hur beställer jag information?
Först ska du fylla i formuläret ”få priser och information” med ditt namn, företagsnamn, telefonnummer, samt e-postadress. Du kan även lägga till en eventuell kommentar. När du har fyllt i alla uppgifter klickar du på kappen ”få information och pris”. Därefter tar det ca. fem minuter innan du mottar din order via e-post.
Hur får jag automatiskt information om lokaler som uppfyller mina kriterier?
Du kan automatisk bli uppdaterad och få skickat lokaler som passar dina kriterier genom att skapa ensökprofil. Då skickas ett e-postmeddelande så fort lokaler som matchar blir aktiva på MatchOffice.se.
Hur tar jag bort min sökprofil?
Du kan alltid avanmäla din sökprofil. Detta görs genom att trycka på länken nederst, i det e-post meddelande du har mottagit, där det står att du kan ta bort sökprofilen. Du kan alltid upprätta en ny sökprofil.
Hur får jag upp mina lokaler på MatchOffice.se?
Först måste du upprätta dig som hyresvärd. Det kan du göra via följande länkBli uthyrare. Därefter kan du skapa dina annonser.
Vad kostar det att vara hyresvärd via MatchOffice.se?
Du kan välja mellan två betalningsmodeller:
  • Avräkning per uthyrning Det är gratis att upprätta annonser på MatchOffice. Du betalar enbart om MatchOffice hittar en hyresgäst som flyttar in i en av era lokaler. I sådana fall kostar det 12,5% av första årets grundhyra utan avdrag av rabatter eller trappstegsmodellen.
  • Mötesrum och Coworking MatchOffice erbjuder också att du kan betala per annons för mötesrum och coworking-lokaler. Det räknas per påbörjad månad och priset för en annons startar på 199kr/mån exkl. moms. Du kan se mer information i vår prisöversikt.
Hur aktiverar jag en annons?
Om det är er första annons ni skapar på MatchOffice ska vi godkänna och aktivera annonsen. Er annons blir aktiverad samma dag som ni lägger upp den. Har ni tidigare skapat annonser kan ni själv logga in och aktivera annonsen genom att ändra status till 'aktiv' för den enskilda lokalen.
< Tillbaks