arrow_upward

Sök efter lokal i hela Sverige

Open uri20140905 39 1rgik76

Lokalebasen.dk återigen på rekordkurs

19
aug
2014
Steen Uno
Sommarens semestertider är förbi – Lokalebasen är nu tillbaka för fulla varv, efter att Danmarks ledande uthyrningsportal har använt sommaren till att implementera sin nya moderna design, flytta till nytt huvudkontor på Østerbro samt ytterligare sätta i verk en rad förbättringar för användarvänligheten på Lokalebasen.dk. Då Lokalbasen.se delar samma system så har många av dessa förbättringar även letat sig fram på den svenska sidan och kommer att fortsätta göra det i fortsättningen.
19
aug
2014
Steen Uno

Danmarks uthyrningsportal på full kapacitet:

Augustistorm på Lokalebasen.dk

 

Av Steen Uno

Sommarens semestertider är förbi – Lokalebasen är nu tillbaka för fulla varv, efter att Danmarks ledande uthyrningsportal har använt sommaren till att implementera sin nya moderna design, flytta till nytt huvudkontor på Østerbro samt ytterligare sätta i verk en rad förbättringar för användarvänligheten på Lokalebasen.dk. Då Lokalbasen.se delar samma system så har många av dessa förbättringar även letat sig fram på den svenska sidan och kommer att fortsätta göra det i fortsättningen.

“Härligt att konstatera, att Danmark är väl tillbaka från sommarsemestern. Här på Lokalebasen upplevde vi under de gångna veckorna något nära en augustistorm på våra elektroniska uthyrningssystem.

Ja, förra måndagen närmast “exploderade” vår databas med besökande och beställningar av uthyrningsinformation i sådan grad, att veckan slutade som Lokalebasens möjligtvis mest hektiska vecka någonsin – och i vart fall i topp 3," uppger en mycket nöjd Jakob Dalhoff, VD på Lokalebasen.dk.

I förbindelse med övergången till en ny design i maj-juni stötte Lokalebasen på flera oförutsedda utmaningar runt det tekniska konverteringsflödet från databaserna.

Välkommen tillbaka

“Vi måste erkänna, att våra system inte kunnat generera det maximala antalet beställningar över sommaren, men nu har de allra sista fel och brister på vår nya fina portal lagts på plats och rättats till – Lokalebasen.dk är kort sagt tillbaka på full kapacitet.

Vi hälsar därför alla våra kunder och dagliga användare välkomna hem från sommarsemestern – och i samma anda välkomna tillbaka på Lokalebasen.dk …!"

Jakob Dalhoff tillägger, att Danmarks största uthyrningssajt för lediga företagslokaler inom loppet av den nästa månaden kommer att presentera ännu en rad förbättringar från portalens framtidsplaner, som kommer att ge Lokalebasen.dks tiotusentals användare ännu större glädje av uthyrningsmarknadens just nu kolossalt stora potential.

 

<< Se alla nyheter
Behöver du hjälp?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Hur beställer jag information?
Först ska du fylla i formuläret ”få priser och information” med ditt namn, företagsnamn, telefonnummer, samt e-postadress. Du kan även lägga till en eventuell kommentar. När du har fyllt i alla uppgifter klickar du på kappen ”få information och pris”. Därefter tar det ca. fem minuter innan du mottar din order via e-post.
Hur får jag automatiskt information om lokaler som uppfyller mina kriterier?
Du kan automatisk bli uppdaterad och få skickat lokaler som passar dina kriterier genom att skapa ensökprofil. Då skickas ett e-postmeddelande så fort lokaler som matchar blir aktiva på MatchOffice.se.
Hur tar jag bort min sökprofil?
Du kan alltid avanmäla din sökprofil. Detta görs genom att trycka på länken nederst, i det e-post meddelande du har mottagit, där det står att du kan ta bort sökprofilen. Du kan alltid upprätta en ny sökprofil.
Hur får jag upp mina lokaler på MatchOffice.se?
Först måste du upprätta dig som hyresvärd. Det kan du göra via följande länkBli uthyrare. Därefter kan du skapa dina annonser.
Vad kostar det att vara hyresvärd via MatchOffice.se?
Du kan välja mellan två betalningsmodeller:
  • Avräkning per uthyrning Det är gratis att upprätta annonser på MatchOffice. Du betalar enbart om MatchOffice hittar en hyresgäst som flyttar in i en av era lokaler. I sådana fall kostar det 12,5% av första årets grundhyra utan avdrag av rabatter eller trappstegsmodellen.
  • Mötesrum och Coworking MatchOffice erbjuder också att du kan betala per annons för mötesrum och coworking-lokaler. Det räknas per påbörjad månad och priset för en annons startar på 199kr/mån exkl. moms. Du kan se mer information i vår prisöversikt.
Hur aktiverar jag en annons?
Om det är er första annons ni skapar på MatchOffice ska vi godkänna och aktivera annonsen. Er annons blir aktiverad samma dag som ni lägger upp den. Har ni tidigare skapat annonser kan ni själv logga in och aktivera annonsen genom att ändra status till 'aktiv' för den enskilda lokalen.
< Tillbaks