arrow_upward

Sök efter lokal i hela Sverige

Artikel til deas erhverv

Lokalebasen.dk ingår samarbete med danska fastighetsbolaget DEAS Erhverv

28
okt
2014
Anne-Kathrine Utzon
Lokalebasen.dk har glädjen att presentera sin nya affärspartner DEAS Erhverv, som är en av de ledande kommersiella fastighetsmäklare i Danmark.

Tisdag den 9 september 2014 undertecknades ett samarbetsavtal och Lokalebasen.dk välkomnar DEAS Erhverv med glädje.   

Deas Erhverv ingår i fastighetsbolaget DEAS, som förvaltar cirka 2000 kommersiella fastigheter och bostäder. Dessutom tillhandahåller de rådgivning, förvaltning och värdet av kundernas fastighetsbestånd. Företaget består av fem huvudsakliga affärsområden: Fastighetsförvaltning, Fastighetsförmedling, Fastighetstjänster, Mäklarverksamhet- via DEAS Erhverv och DEAS Bolig- och Offentlig-Privat Samverkan (OPP).

Lokalebasen.dk ser DEAS Erhverv som en mycket kvalificerad partner där vi via DEAS kan erbjuda kunderna aktiv fastighetsförvaltning genom tjänster som: 

  • Uthyrning av bostäder och kommersiella lokaler
  • Fösäljning och värdering av kommersiella fastigheter och bostäder
  • Administration och drift av fastigheter
  • Utveckling och optimering av fastigheter
  • Förvaltning av köpcentrum
  • Teknisk konsultation och projektledning inom byggning 
  • Drift och underhåll
  • Offentlig-privat samverkan

Vi är otroligt glada att ha DEAS Erhverv som partner och ser fram emot ett givande samarbete. Deas Erhverv är en kvalificerad fastighetsmäklare som kommer att ge våra kunder professionell rådgivning och de bästa lösningarna för dem," säger Lokalebasen.dks direktör, Jakob Dalhoff. 

Se DEAS Erhvervs profilsida på Lokalebasen.dk

<< Se alla nyheter
Behöver du hjälp?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Hur beställer jag information?
Först ska du fylla i formuläret ”få priser och information” med ditt namn, företagsnamn, telefonnummer, samt e-postadress. Du kan även lägga till en eventuell kommentar. När du har fyllt i alla uppgifter klickar du på kappen ”få information och pris”. Därefter tar det ca. fem minuter innan du mottar din order via e-post.
Hur får jag automatiskt information om lokaler som uppfyller mina kriterier?
Du kan automatisk bli uppdaterad och få skickat lokaler som passar dina kriterier genom att skapa ensökprofil. Då skickas ett e-postmeddelande så fort lokaler som matchar blir aktiva på MatchOffice.se.
Hur tar jag bort min sökprofil?
Du kan alltid avanmäla din sökprofil. Detta görs genom att trycka på länken nederst, i det e-post meddelande du har mottagit, där det står att du kan ta bort sökprofilen. Du kan alltid upprätta en ny sökprofil.
Hur får jag upp mina lokaler på MatchOffice.se?
Först måste du upprätta dig som hyresvärd. Det kan du göra via följande länkBli uthyrare. Därefter kan du skapa dina annonser.
Vad kostar det att vara hyresvärd via MatchOffice.se?
Du kan välja mellan två betalningsmodeller:
  • Avräkning per uthyrning Det är gratis att upprätta annonser på MatchOffice. Du betalar enbart om MatchOffice hittar en hyresgäst som flyttar in i en av era lokaler. I sådana fall kostar det 12,5% av första årets grundhyra utan avdrag av rabatter eller trappstegsmodellen.
  • Mötesrum och Coworking MatchOffice erbjuder också att du kan betala per annons för mötesrum och coworking-lokaler. Det räknas per påbörjad månad och priset för en annons startar på 199kr/mån exkl. moms. Du kan se mer information i vår prisöversikt.
Hur aktiverar jag en annons?
Om det är er första annons ni skapar på MatchOffice ska vi godkänna och aktivera annonsen. Er annons blir aktiverad samma dag som ni lägger upp den. Har ni tidigare skapat annonser kan ni själv logga in och aktivera annonsen genom att ändra status till 'aktiv' för den enskilda lokalen.
< Tillbaks