arrow_upward

Sök efter lokal i hela Sverige

Caro frontpage

MatchOffice erbjuder lokala webbplatser

21
mar
2016
Anna von Sivers
MatchOffice lanserar nu nya moderna webbplatser i olika länder! Med dessa får kunderna nu en bättre möjlighet att specificera sitt letandet efter rätt lokal.
21
mar
2016
Anna von Sivers

Under de senaste fyra månaderna har MatchOffice presenterat sina helt nya webbplatser i Danmark, Sverige, Norge, Spanien, Polen och Finland. I slutet av detta året kommer alla andra MatchOffice landställen vara på den nya plattformen.

 "Den nya MatchOffice webbplatsen gör det möjligt för våra partners att utforma sina betjänade kontor i ett mer modernt, användarvänligt gränssnitt med förbättrad fotokvalitet . Med en förbättrad användarupplevelse och förbättrade sökfunktioner, kommer webbplatsen att skapa högre värde för våra partners, "säger Hauke Haas vid MatchOffice. 

Hauke Haas

Kunderna kan söka efter stad, område, gatunamn, byggnadsnamn eller adress för att hitta ett kontor som matchar deras specifika och personliga behov.

Under 2016 kommer vi på MatchOffice också lansera en ny admin hemsidor för våra partners, vilket kommer att göra det lättare att uppdatera och hantera information om deras kontor och ge dem tillgång till värdefull användardata.

 En modern och personlig approach

Baktanken av den nya plattformen har varit att skapa ett mer personligt och användarvänligt sätt.

"Vi strävar efter att förbättra vår kundservice på våra nya webbplatser. Med detta i åtanke har vi genomfört en chattfunktion och alternativt ett lokalt telefonnummer och e-postadress. Våra användare ska kunna känna vår närvaro, som är ett av flera skäl till att vi visar upp våra medarbetare för kunderna ", säger Hauke Haas.

Förutom anställda från Norge, Sverige och Polen, anlita de vi förra året spanska, finska och tyska medarbetare. Genom att ha anställda från olika länder kan vi erbjuda god service, har vi möjlighet att ge support på kundernas modersmål, vilket gör det enkelt för dem.  Detta är en del av en pågående personal expansion, där vi kommer att fortsätta leta efter nya medarbetare med specifika språkkunskaper.

Dessutom, syftar webbplatserna till att visa vad vi strävar efter att vara – nämligen innovativa, professionella, användarorienterade och transparenta.

 Högre värde genom högre användarupplevelse

För att göra detta tydligt i vår online-presentation, anlitade vi en ny UX/UI designer, vid namn Caroline Lehmann Nelson förra året.

Hennes jobb innefattar att göra det enkelt för våra användare att hitta den information de behöver när de besöker våra webbplatser.

"Det är en pågående och utmanande process för att optimera användargränssnittet för att öka konverteringsgraden och kvaliteten på leads. Ytterligare, kommer det med tiden att skapa stort värde för våra användare, kunder och vår verksamhet. 

Caroline Nelson

Det kräver att jag kontinuerligt undersöker hur människor faktiskt interagerar med vår webbplats genom att använda olika sorters testfunktioner. Detta är mitt huvudsakliga fokus detta året. Jag ser också till att förbättra MatchOffice webbplatsens mobilanpassning, en teknik som utvecklas i en mycket snabb takt, men som också blir allt viktigare för potentiella kunder ", säger Caroline Nelson.

För att hjälpa till med genomförandet av Carolines nya vision för webbplatsen har MatchOffice rekryterat ett internt team av experter inom webbutveckling. Att flytta från outsourcad till ett in-house team innebär att förändringar kan genomföras kvickt, och om tekniska fel skulle uppstå kan vi agera direkt.

 

<< Se alla nyheter
Behöver du hjälp?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Hur beställer jag information?
Först ska du fylla i formuläret ”få priser och information” med ditt namn, företagsnamn, telefonnummer, samt e-postadress. Du kan även lägga till en eventuell kommentar. När du har fyllt i alla uppgifter klickar du på kappen ”få information och pris”. Därefter tar det ca. fem minuter innan du mottar din order via e-post.
Hur får jag automatiskt information om lokaler som uppfyller mina kriterier?
Du kan automatisk bli uppdaterad och få skickat lokaler som passar dina kriterier genom att skapa ensökprofil. Då skickas ett e-postmeddelande så fort lokaler som matchar blir aktiva på MatchOffice.se.
Hur tar jag bort min sökprofil?
Du kan alltid avanmäla din sökprofil. Detta görs genom att trycka på länken nederst, i det e-post meddelande du har mottagit, där det står att du kan ta bort sökprofilen. Du kan alltid upprätta en ny sökprofil.
Hur får jag upp mina lokaler på MatchOffice.se?
Först måste du upprätta dig som hyresvärd. Det kan du göra via följande länkBli uthyrare. Därefter kan du skapa dina annonser.
Vad kostar det att vara hyresvärd via MatchOffice.se?
Du kan välja mellan två betalningsmodeller:
  • Avräkning per uthyrning Det är gratis att upprätta annonser på MatchOffice. Du betalar enbart om MatchOffice hittar en hyresgäst som flyttar in i en av era lokaler. I sådana fall kostar det 12,5% av första årets grundhyra utan avdrag av rabatter eller trappstegsmodellen.
  • Mötesrum och Coworking MatchOffice erbjuder också att du kan betala per annons för mötesrum och coworking-lokaler. Det räknas per påbörjad månad och priset för en annons startar på 199kr/mån exkl. moms. Du kan se mer information i vår prisöversikt.
Hur aktiverar jag en annons?
Om det är er första annons ni skapar på MatchOffice ska vi godkänna och aktivera annonsen. Er annons blir aktiverad samma dag som ni lägger upp den. Har ni tidigare skapat annonser kan ni själv logga in och aktivera annonsen genom att ändra status till 'aktiv' för den enskilda lokalen.
< Tillbaks