arrow_upward

1 kontorshotell: Knivsta

Att arbeta på gemensamma utrymmen vid Knivstas kontorshotell är inte bara praktiskt, smidigt, roligt och socialt. Här har du även en central positionering rent geografiskt vilket underlättar och gör dig mer tillgänglig. Idag blir det...Läs mer

Skapa sökprofil

Fullständig översikt

Beställ material

Gratis & ej bindande

Kontakta hyresvärd

Knivsta kontorshotell erbjuder många sorters företag en lösning

Söker du en bra och trivsam plats att arbeta på? Då är de moderna kontorshotellen i Knivsta något värt att veta mer om. Här erbjuder vi dig att dela kontor och arbetsytor med andra i samma arbetssituation som dig. Oavsett vilken typ av företag eller i vilken bransch du arbetar inom är du välkommen till oss. Här finns plats för både ensamma företagare och företag med en större personalstyrka. Både privata rum och delade rum finns att tillgå, för att tillgodose allas behov. Vad du än arbetar med eller hur du arbetar kan du få en fast arbetsyta här. Alla får tillgång till gemensamma utrymmen såsom lunchrum, reception och mötesrum med mera. Vi bistår med allt som krävs såsom teknisk utrustning, ergonomiska stolar och bord samt annat som är av intresse. Det är ett otroligt smidigt och praktiskt sätt att arbeta på. Detta koncept växer i popularitet eftersom det matchar samtidens moderna företagare mycket bra.

Få en roligare och mer social arbetsplats med kontorshotell i Knivsta

Idag blir det allt mer vanligt att arbeta på egen hand, över internet eller på olika platser. Därför passar inte heller den gamla typen av låsta företagslokaler längre. Nu krävs mer flexibla lösningar och då är de moderna Knivsta kontorshotell det perfekta alternativet. Här hyr du en kontorsplats på dina villor och slipper binda upp dig på ofördelaktiga kontrakt eller köpa en lokal. Dessutom är det, speciellt för egen- och småföretagare väldigt uppskattat och bekvämt. Här får man tillgång till allt praktiskt som kan behövas, samtidigt som man får det sociala och en riktig arbetsplats utan att ruinera sig. Som företagare kan du här enkelt hitta nya kollegor, vänner och knyta nya kontakter. Personer som annars inte är i din krets finns här eftersom alla arbetar inom olika områden. Både bekvämligheten och de sociala möjligheterna är något som är väldigt omtyckt hos oss. Bli en del av nätverket du med och få tillgång till din nya arbetsplats redan nu.

Arbeta på Knivsta kontorshotell och upptäck fördelarna

Att arbeta på gemensamma utrymmen vid Knivstas kontorshotell är inte bara praktiskt, smidigt, roligt och socialt. Här har du även en central positionering rent geografiskt vilket underlättar och gör dig mer tillgänglig. Oavsett om det gäller att pendla, transportera varor, träffa samarbetspartners eller kunder, så är placeringen mycket viktig. Här har du nära till två mycket viktiga städer; Stockholm och Uppsala. Både genom tågtrafik och biltrafik når du städerna på cirka 40 minuter. Även Arlanda ligger otroligt nära. Trots att Knivsta är en förhållandevis liten ort känns pulsen eftersom både universitet, anslutningar, storstäder och företag är nära. Näringslivet här utvecklas i snabb takt eftersom efterfrågan att bosätta sig här ökar. Utbildningsnivån och medelinkomsten i kommunen är hög och arbetslösheten är låg. På grund av placeringen är det lätt att pendla och arbeta med olika saker. Sysselsättningen är uppdelad i många olika branscher, där jordbruk, tjänstesektor, energi, byggindustri och handel är de mest vanliga arbetsgrenarna. Att etablera sig här innebär lägre kostnad men större möjligheter.

star
star
star
star
star
4.0 av 5 / 1 röster
Din sökning gav inga träffar
Sortera efter
format_list_bulleted
apps
Visa
Behöver du hjälp?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Hur beställer jag information?
Först ska du fylla i formuläret ”få priser och information” med ditt namn, företagsnamn, telefonnummer, samt e-postadress. Du kan även lägga till en eventuell kommentar. När du har fyllt i alla uppgifter klickar du på kappen ”få information och pris”. Därefter tar det ca. fem minuter innan du mottar din order via e-post.
Hur får jag automatiskt information om lokaler som uppfyller mina kriterier?
Du kan automatisk bli uppdaterad och få skickat lokaler som passar dina kriterier genom att skapa ensökprofil. Då skickas ett e-postmeddelande så fort lokaler som matchar blir aktiva på MatchOffice.se.
Hur tar jag bort min sökprofil?
Du kan alltid avanmäla din sökprofil. Detta görs genom att trycka på länken nederst, i det e-post meddelande du har mottagit, där det står att du kan ta bort sökprofilen. Du kan alltid upprätta en ny sökprofil.
Hur får jag upp mina lokaler på MatchOffice.se?
Först måste du upprätta dig som hyresvärd. Det kan du göra via följande länkBli uthyrare. Därefter kan du skapa dina annonser.
Vad kostar det att vara hyresvärd via MatchOffice.se?
Du kan välja mellan två betalningsmodeller:
  • Avräkning per uthyrning Det är gratis att upprätta annonser på MatchOffice. Du betalar enbart om MatchOffice hittar en hyresgäst som flyttar in i en av era lokaler. I sådana fall kostar det 12,5% av första årets grundhyra utan avdrag av rabatter eller trappstegsmodellen.
  • Mötesrum och Coworking MatchOffice erbjuder också att du kan betala per annons för mötesrum och coworking-lokaler. Det räknas per påbörjad månad och priset för en annons startar på 199kr/mån exkl. moms. Du kan se mer information i vår prisöversikt.
Hur aktiverar jag en annons?
Om det är er första annons ni skapar på MatchOffice ska vi godkänna och aktivera annonsen. Er annons blir aktiverad samma dag som ni lägger upp den. Har ni tidigare skapat annonser kan ni själv logga in och aktivera annonsen genom att ändra status till 'aktiv' för den enskilda lokalen.
< Tillbaks