arrow_upward

0 Mötesrum: Solna

Tack vare folktätheten i denna stadsdel är transportmöjligheterna stora, och folk kan välja själva hur de vill färdas från A till B. Även om svenskarna är väldigt miljömedvetna, jämfört med andra länder i Europa, så...Läs mer

Skapa sökprofil

Fullständig översikt

Beställ material

Gratis & ej bindande

Kontakta hyresvärd

Utmärkt anslutning med mötesrum i Solna

För de allra flesta företagen är det väldigt viktigt med bra anslutning till resten av huvudstaden och även andra svenska orter. Tack vare folktätheten i denna stadsdel är transportmöjligheterna stora, och folk kan välja själva hur de vill färdas från A till B. De som bryr sig väldigt mycket om miljön kan välja att cykla, eller promenera mellan hem och arbetsplatsen. Även om svenskarna är väldigt miljömedvetna, jämfört med andra länder i Europa, så föredrar de flesta fortfarande att åka buss, tåg eller bil till jobbet. Med Solna mötesrum kommer friheten att välja själv, och det är väldigt värdefullt för många.

Egenföretagare med Solna mötesrum

För egenföretagare är det ovärderligt att kunna möta klienter i privata mötesrum i Solna för att diskutera framtida samarbeten och dylikt. Kommunen har många hjälpsamma initiativ för att hjälpa nya och erfarna företagare att etablera sig, utöka tillväxten och skapa nya samarbeten. Kommunen erbjuder även stöd för människor med bra idéer och substantiella affärsplaner, som vill förverkliga sina drömmar. Om du har stort behov av nya företagslokaler kan du be om finansiellt stöd om du inte har råd att betala själv. Kontakta banken med din affärsplan för att få mer detaljer information angående den support som finns.

Dynamisk växt med mötesrum i Solna

I storstadsområdet bor det över två miljoner invånare, och den dynamiska företagsmarknaden har gett födsel till över 9500 framgångsrika företag inom olika branscher. Oavsett vad företagen specialiserar sig på, så finns det en aktiv marknad tillgänglig. Statistiken visar också att det finns över 10’000 arbetsställen och cirka 80’000 arbetsplatser i området. Detta breda och dynamiska näringsliv är väldigt inspirerande och skapar ständigt nya initiativ. Med mötesrum i Solna får ett företag direkt kontakt med denna sprudlande företagsmiljö, och det är lätt för temporära medarbetare att finna anslutning till stadsdelen.

Underbara restauranger i området

Även om det är viktigt att vara flitig på jobbet, måste man komma ihåg att äta och slappna av emellanåt. Smörgåstårteriet, Lilla Ego, Mancini och Restaurang Ekstedt är fyra av de mest uppskattade restaurangerna i området. Det finns ett stort urval av alla typer av kulinariska upplevelser; europeisk, kontinental, tysk, mexikansk, libanesisk mat och så klart alla typer av asiatisk mat. Med mötesrum i Solna är det enkelt att hitta en lämplig restaurang, inom alla prisklasser. Det är möjligt att reservera bord på nätet också, och det är alltid en bra idé, så att man slipper vänta på tillgängliga bord.

Företagsliv & huvudkontor

Ett stort antal huvudkontor finns i området; både för svenska och internationella företag. Där ligger huvudkontoren för till exempel Agresso, Dell, Eniro, Eli Lilly, ICA, SEB, Vattenfall, SAS institute, Coop, Billerud, Bayer, HP, ÅF, Fabege, JM och If Skadeförsäkring. De flesta av dessa bolag hyr även mötesrum i Solna. Tack vare detta stora antal av huvudkontor är det många som pendlar till området, och det beräknas vara cirka 70’000 medarbetare som färdas in och ut ur stadsdelen var veckodag. Det är också på grund av att både Karolinska Institutet och EU:s smittskyddsmyndighet ECDC ligger i närheten.

star
star
star
star
star
4.0 av 5 / 1 röster
Din sökning gav inga träffar
Sortera efter
format_list_bulleted
apps
Visa
Behöver du hjälp?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Hur beställer jag information?
Först ska du fylla i formuläret ”få priser och information” med ditt namn, företagsnamn, telefonnummer, samt e-postadress. Du kan även lägga till en eventuell kommentar. När du har fyllt i alla uppgifter klickar du på kappen ”få information och pris”. Därefter tar det ca. fem minuter innan du mottar din order via e-post.
Hur får jag automatiskt information om lokaler som uppfyller mina kriterier?
Du kan automatisk bli uppdaterad och få skickat lokaler som passar dina kriterier genom att skapa ensökprofil. Då skickas ett e-postmeddelande så fort lokaler som matchar blir aktiva på MatchOffice.se.
Hur tar jag bort min sökprofil?
Du kan alltid avanmäla din sökprofil. Detta görs genom att trycka på länken nederst, i det e-post meddelande du har mottagit, där det står att du kan ta bort sökprofilen. Du kan alltid upprätta en ny sökprofil.
Hur får jag upp mina lokaler på MatchOffice.se?
Först måste du upprätta dig som hyresvärd. Det kan du göra via följande länkBli uthyrare. Därefter kan du skapa dina annonser.
Vad kostar det att vara hyresvärd via MatchOffice.se?
Du kan välja mellan två betalningsmodeller:
  • Avräkning per uthyrning Det är gratis att upprätta annonser på MatchOffice. Du betalar enbart om MatchOffice hittar en hyresgäst som flyttar in i en av era lokaler. I sådana fall kostar det 12,5% av första årets grundhyra utan avdrag av rabatter eller trappstegsmodellen.
  • Mötesrum och Coworking MatchOffice erbjuder också att du kan betala per annons för mötesrum och coworking-lokaler. Det räknas per påbörjad månad och priset för en annons startar på 199kr/mån exkl. moms. Du kan se mer information i vår prisöversikt.
Hur aktiverar jag en annons?
Om det är er första annons ni skapar på MatchOffice ska vi godkänna och aktivera annonsen. Er annons blir aktiverad samma dag som ni lägger upp den. Har ni tidigare skapat annonser kan ni själv logga in och aktivera annonsen genom att ändra status till 'aktiv' för den enskilda lokalen.
< Tillbaks