Sök efter lokal i hela Sverige

Primary photo new mo

Ny MatchOffice hemsida

21
apr
2017
Henny Bruhn-Möller
Gränssnitts-uppdateringar, förenad visuell identitet, och nya funktioner för uthyrare. Det är några av de många spännande förbättringar som är planerad för MatchOffice.com under detta år.
Henny Bruhn-Möller

 

MatchOffice nya hemsida kommer göra det enklare för uthyrare att annonserna, för hyresgäster att söka, och för leads att skapas. 

Under 2017 kommer MatchOffice nylansera sin hemsida MatchOffice.com med en modern och mer användarvänling design. Under 2016 introducerade vi en ny design för de lokala hemsidorna i Danmark, Sverige, Norge, Spanien, Polen, och Finland, och under 2017 vill vi att sammanslagningen ska fulländas. 

“MatchOffice.com, som en international plattform, kommer möjliggöra det för våra partners att presentera de lokaler som de har att erbjuda genom att använda vår modern och användarvänliga hemsida”, säger Jakob Dalhoff, VD på MatchOffice. 

“Foto-kvaliteten kommer vara högre på de nya sidorna, och med en förskönad användarupplevelse och förbättrad sökfunktion kommer hemsidan kunna generera bättre leads för våra partners." 

Kunder på den nya hemsidan kan söka på stad, område, gatunamn, namn på byggnaden, eller adress för att hitta ett kontor som passar just deras specifika och personliga behov. 

 

Klicka, lättare

Målet med den nya plattformen har varit att etablera en mer personlig och användarvänlig approach. 

Jakob Dalhoff

“Vi strävar för att förbättra vår kundtjänst på vår nya hemsida. Med det i åtanke har vi implementerat en chatt-funktion och ett lokalt telefonnummer och e-post adress. Våra användare ska kunna känna våra närvaro, vilket är en av anledningarna till att vi presenterar alla i vårt team för användare att se”, säger Jakob. 

Den nya hemsidan kommer också förena färgsättningen och den visuella identiteten av MatchOffice branding, genom att göra den gröna logon och estetiken universell för MatchOffice som en plattform. 

I tillägg till dessa förbättringar i användargränssnittet, hoppas MatchOffice på att under 2017 lansera en ny administrativ hemsida för kontorsägare, detta för att göra listning och uppdatering av innehåll ytterligare lättare. 

Hemsidan kommer också ge dem tillgång till vår funktion virtuella turer, möjligheten att lägga upp video-innehåll för att förbättra användarens upplevelse av kontoren, och mer tillgänglig kontaktinformation för att göra funktionen av leads ännu lättare.

 

Ny hemsidan, nya ansikten

För att lyckas åstadkomma alla dessa nya funktioner har vi anställt ny digitalt arbetande personal som kommer jobba med hemsidan, och nya kollegor från de lokala hemsidorna kommer bidra till att anpassat språk kommer vara tillgängligt för kunder över hela världen. 

Genom att ha anställa från Finland, Danmark, Nederländerna, och Tyskland är det möjligt för oss att ge kunden det support som behövs i kundens modersmål, vilket är en bekvämlighetsfaktor. Detta är en del av vårt pågående personal-expansions program, inom vilket vi kommer fortsätta leta efter nya personer med specifika språkkunskaper. 

Caroline Neslin är MatchOffice UX/UI (User Experience/User Interface) designer, som kommer arbeta tillsammans med teamet för att bring MatchOffice.com till liv. 

“Det är en pågående och utmanade process att optimera användar gränssnittet för att öka omvandlingsfrekvensen och kvaliten av leadsen. Det kommer dock över tid skapa mycket värde för våra användare, klienter, och vår verksamhet”, säger hon. 

“Det krävs att jag kontinuerligt undersöker hur personer faktiskt interagerar med vår hemsida genom att använda olika testfunktioner. Detta är mitt huvudfokus detta år. Jag undersöker också möjligheterna att förbättra MatchOffices mobilanvändar-vänlighet, en teknologi som utvecklas i en otroligt snabbt fart och som är allt mer viktigt för våra potentiella kunder”. 

 

Så varför denna nya uppdatering? 

“Vi gör detta för att se till att skapa så mycket värde som möjligt för våra användare – och att de hittar rätt lokal”, säger Jakob. 

“Det är på detta vis som sannolikheten att de använder vår hemsidan igen i framtiden ökar. Vår verksamhets partners kommer dra nytta från detta genom att få ta del av fler och bättre leads. 

Den nya hemsidan kommer vara mycket mer användarvänlig och ha en mer tilltalande design, bättre funktionalitet och bidra till en bättre upplevelse generellt. Den kommer också möjliggöra det för oss att presentera servicade kontor på ett bättre sätt.” 

 

 

<< Se alla nyheter